miercuri, 31 decembrie 2014

2015 hai incoa':)

 O Doamne, nu cred ca am ajuns sa-mi iau ramas bun de la 2014...A fost asa...woow!:)Imi amintesc ca ieri prima zi din acest an frumos.Am inceput citind o carte superba -Adevarul
despre cazul Harry Quebert de Joël Dicker - de care nici nu ma asteptam sa ma atasez asa mult si sa fie atat  de buna ,chiar deloc ,am luat-o din instinct si se pare ca si de data aceasta ,simtamantul meu special, nu m-a dezamagit:)In afara de cartea lui Dicker am avut o gramada de alte carti care m-au marcat,precum Regatul Umbrelor sau niste carti cu prietenii mei cu colti (da ,da ,inca nu imi displac vampirii ) sau muuuulte altele pe care le gasiti pe GR *o sa pun si link-ul in curand* .
 Lasand putin deoparte cartile ,pot spune ca si anul acesta a fost plin de aventurii de neuitat:3Am luat cele mai frumoase note la teste si la teze de pana acum, am inceput un an greu ,dar si cu mari provocari ( pe care le ador), am legat noi prieteni ,care dupa mine au un viitor unic si minunat siiii daaa*** am inceput acest blog care imi este foarte drag si personal ,chiar daca din pacate nu prea apuc sa postez****.
 Bun ,acum nu stiu daca ati observat,dar incepand cu acest post vrau si eu sa incep o traditie,un obicei ,spunti-i cum vreti si sa ma tina muult timp de acum incolo<33
                                         Un an nou frumos si cu tot ce va doriti!!!















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza!!!