joi, 4 decembrie 2014

Noutati in librarii + Vine Craciunul cu pasi repezi...:)


Da! Da! A venit si intr-un sfarsit iarna friguroasa,cu atmosfera ei de Craciun si luminite si
peste tot si braduti inpodobit ,incepand chiar de pe intai (mai bine decat credeam) :3Nu
ma asteptam nici eu sa ma bucur atat de tare de acest anotimp.Eu ,de obicei, eram "neah, prea mult frig si imi ingheata si nasul", daaar se pare ca de la un timp am incepund sa vad
lucrurile bune si frumoasa acolo unde nu credeam ca exista:)
Inafara de toate aceste lucruri  craciunferice care ma bucura asa mult,imi pare si foarte rau ca nu apuc sa scriu pe blog cat vreau si cand vreau,din pacate am un an destul de greu, iar temele imi cer atentia mai mult decat ma asteptam >.<
 Asa ,acum sa ne intoarcem la subiectul postarii si sa va dezvalui noile aparitii ale editurilor, de Craciun:)

De la Epica avem ceva                                                  Iar de la editura Trei,ceva ce nu
 ce arata foarte bine :                                                  este deloc mai prejos:

        


      * Nu pot sa nu spun cat de bine arata!Atat de ....pentru noptile de Craciun:)

Dupa, tot de la Trei ,alte doua carti ,care dupa lista mea sunt pe locurile trei si patru.Carte aceea cu bradul pe coperta ,pare ca este de copilasi,dar cum eu inca ma mai consider unul, probabil ca voi arunca o privire in ea.De cealalta ce sa zic...arata binisor coperta ,deci ii voi da o sansa (ce sa ii faci daca ma atrage).


Bun ,cam acesta a fost scurtul meu moment de respiro dintre atatea teme,asa ca sper ca va atrag si pe voi cartiile acestea delicioase ,pe care de-abia astept sa pun mana!
 Acum ,ar cam trebuii sa ma duc la somn,caci maine am teza la mate ,care nu ma incanta de loc (desi ,da ciudat,imi place sa dau teste ;) ).

O seara linistita va doresc!<3













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza!!!